آبادان
عشق است اوبودان
درباره وبلاگ


به وبم خوش اومدی ممنون میشم نظر بدی

پيوندها
daneshjoo
misslife
˙·٠•ღ❤عاشقـــــــــــ❤ღ•٠·˙
بروزترین وبلاگ بازی های رایانه ای
تندیس تنهایی
سوته دلان
عشق فقط یک کلام .... خدا
دوستی
&//عاشقی کنید(با هم)//&
عصر حجر
زندگی زیباست اگر خودمان بخواهیم
حرف های نگفته من
سرگرمی
ღ عاشق دلشکستهღ
آهنگ و تصویر
ویرانه ی سروش
عشق خالص من
چشمای تو
H کسب درآمد-دانلود رایگان A
تا شقایق هست زندگی باید کرد
اشعار رمانتیک
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق است اوبودان و آدرس onlyobodan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 26
بازدید هفته : 30
بازدید ماه : 218
بازدید کل : 51564
تعداد مطالب : 74
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 1


نويسندگان
obodani

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
دو شنبه 13 آذر 1398برچسب:, :: 22:37 :: نويسنده : obodani

مردم دو دسته اند:

                                   1- یا آبادانی اند.

                                   2- یا دوست دارند آبادانی باشند.



نظرات شما عزیزان:

خانم مهندس
ساعت20:04---4 ارديبهشت 1392
خیلی خوشمممممممم اومد

MoHaD3
ساعت16:01---14 بهمن 1391
آپممممممممممممممممم!نظر؟؟؟؟؟؟؟

MoHaD3
ساعت18:19---12 بهمن 1391
چرا آپ نمیکنی عزیزم؟؟؟؟؟؟؟؟؟من آپم خوشحال میشم بیای ونظر بدی!

مجتبی صمدی
ساعت19:01---4 بهمن 1391
سلام وبلاگ خوبی دارین خوشحال میشم به وبلاگ من هم سربزنید لینک یادت نره

نفس021
ساعت19:07---7 دی 1391
سلام وبت قشنگ مطالبش جالب بود

wolf .cry
ساعت16:00---7 دی 1391
سلام وب خوب وزیبایی داری ممنون که به من سر زدی.راستی اگه خواستی تبادل لینک کنی منو به نام وبم لینک کن بعد بگو با چه نمی لینکت کنم .با تشکر.بای

ramin
ساعت23:40---19 آذر 1391
سلام خسته نباشی //اگه موافقی برای تبادل لینک منوبا عنوان چشم های تو وآدرس/www.r.afson.laxblog.com//لینک کنید تا بلنکمتون/بای.

fatima
ساعت20:44---19 آذر 1391
سلام
میخواستم با هم تبادل لینک کنیم اگه موافقی برای تبادل لینک منو با عنوان H کسب درآمد-دانلود رایگان A و آدرس http://bia2del.rozblog.com/ لینک کن و به وبلاگ من که آدرسش http://t-link.rozblog.com/ هست بیا و در قسمت نظرات بگو که تو رو با چه عنوان و آدرسی لینک کنم .
من وبلاگم رو تازه درست کردم و میخوام زود پیشرفت کنه ، خوشحال میشم بیایی و نظر بدی
منتظرت هستم فعلا بای


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: